سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/5/14
10:51 عصر

گن بندی اسلیم لیفت کالیفرنیا بیوتی

بدست سایت تجارت الکترونیک من در دسته گن بندی اسلیم لیفت کالیفرنیا بیوتی -گن لاغری-معجزه گر لاغری-بهتر

گن بندی اسلیم لیفت کالیفرنیا بیوتی -گن لاغری-معجزه گر لاغری-بهترین گن لاغری-اسلیم لیفت-گن لاغری اسلیم لیفت-قیمت گن اسلیم لیفت-خرید گن لاغری-خرید اسلیم لیفت-لاغری-تناسب اندام-گن بندی-خرید اینترنتی-خرید پستی-
نام محصول: گن بندی اسلیم لیفت کالیفرنیا بیوتی    کد محصول: 1762
کاربرد: معجزه گر لاغری
قیمت: 580,000 ریال
گن اسلیم لیفت محصولی است با کیفیت تضمین شده و از الیاف طبیعی ساخته شده است. قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده به سرعت بازار های اروپا ، آمریکا و آسیا را تسخیر کرده است. این محصول در 7 سایز مختلف است شرکت اسلیم لیفت در هر بسته بندی دو گن، به رنگ های بدنی و مشکی قرار داده است.
گن بندی اسلیم لیفت کالیفرنیا بیوتی

شرکت اسلیم لیفت در هر بسته بندی دو گن، به رنگ های بدنی و مشکی قرار داده است. این خصوصیت از یک سو باعث سهولت استفاده این محصول منحصر به فرد با لباسهایی با رنگ ها و کیفیت های گوناگون می شود و از سوی دیگر شما در خصوص سایز، ریتم تولید و کیفیت هر دو گن اطمینان کامل دارید. گاهی مشاهده میشود که خانم ها مجبورند به خاطر فرمت بهتر از دو گن غیر اصلی بر روی هم یا یک گن غیر اصلی و کمربند کشی استفاده کنند ولی کیفیت منحصر به فرد گن های معجزه گر اسلیم لیفت شما را به تحصین وا خواهد داشت، بطوری که مطمئن باشید شما هم مثل 17 میلیون خریدار که در سه ماه گذشته از این محصول استفاده کرده اند، آن را به دیگران توصیه خواهید کرد. این کیفیت جادوئی با شستشو، استفاده های مکرر و حتی ماندن طولانی در آفتاب تغییر نخواهد کرد و شما هم پس از چندین سال استفاده، این ادعا را تایید خواهید کرد.

گن لاغری معجزه گر اسلیم لیفت علاوه بر اینکه از موادی تهیه شده است که حتی با حساس ترین پوست های دنیا هم سازگار است، با پوشش دادن70% طول بدن از زیر سینه تا بالای زانوی های فرد ، بیشترین محیط پوششی موثر یک گن در دنیا را به نام خود کرده است.

برخی از امکانات و قابلیتها:

  • 7 سایز مختلف
  • رنگ های بدنی و مشکی
  • سازگار با حساس ترین پوست های دنیا
  • گن بندی اسلیم لیفت کالیفرنیا بیوتی
  • بیشترین محیط پوششی موثر یک گن در دنیا
  • لینک خرید