سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/6/16
10:35 عصر

کرم موبر دائمی Balea محصول کشور آلمان

بدست سایت تجارت الکترونیک من در دسته کرم موبر دائمی Balea محصول کشور آلمان، موبرآلمانی، کرم موبرباله ا، باله آ، کرم موبر دائمی

کرم موبر-خریدکرم موبردائمی-فروش کرم موبر-قیمت کرم موبر-کرم موبر دائمی Balea محصول کشور آلمان-کرم موبر دائمی باله آ اصلی-کرم موبر دائمی Balea -باله ا-
نام محصول: کرم موبر دائمی Balea محصول کشور آلمان    کد محصول: 1947
کاربرد: کرم موبر دائمی Balea محصول کشور آلمان
قیمت: 380,000 ریال
موبر دائمی Balea پرفروش‌ترین و مؤثرترین کرم در زمینه موبرهای دائمی در سال‌های 2008 و 2009 میلادی در سراسر جهان بوده و بیش از 70میلیون نفر در تمامی نقاط جهان از این کرم استفاده کرده و از نتایج معجزه‌آسای آن راضی و البته متعجب هستند . این محصول گیاهی دارای عناصر غنی و ارزشمندی همچون عصاره جلبک‌های درسایی ، عسل ، لانولین و انواع پروویتامین‌های مورد نیاز پوست بدن می‌باشد .
کرم موبر دائمی Balea محصول کشور آلمان

عسل و جلبک‌های دریایی موجود در این کرم با نفوذ به غشاء داخلی پوست ، فولیکول‌های ریشه موهای زائد را در بر گرفته و همانند یک سر محکم مانع رسیدن اکسیژن و مواد غذایی به ریشه آنها می‌شود و درنتیجه موهای زائد به تدریج ضعیف و ضعیف‌تر شده ، موهای زائد به پرزهایی ضعیف و نازک تبدیل شده و پس از چندبار استفاده به‌طور کلی از بین می‌روند . لانولین موجود در این محصول از التهابات پوستی ،سوزش ، درد و حساسیت جلوگیری نموده و پروویتامین‌های موجود در این کرم موجب شادابی و لطافت پوست بدن می‌گردند .با استفاده از کرم موبر دائمی Balea پوستی صاف ، بدون مو، شاداب و جذاب خواهید داشت .

سوالی که این روزها برای بسیاری از خریداران این کرم پیش می اید اینکه چرا قیمتها تا این اندازه متفاوت است ؟ جواب : متاسفانه همواره شاهد بوده ایم هر گاه محصولی با برند معتبر وارد بازار شده و از بازار خوبی برخوردار شده است مشابه آن توسط شرکتهای دیگری تولید و توزیع شده و قیمتهای بازار راخراب و مشتریان را دچار سردرگمی کرده است . موبر دائمی باله آ نیز از این قضیه مثتثنی نیست .باله آ اصلی در کشور آلمان تولید شده است و توسط شرکت بازرگانی معتبری وارد کشور مان شده است .و مطمئن باشید از این فروشگاه کرم موبر دائمی باله آ اصلی را تحویل خواهید گرفت.

برخی از امکانات و قابلیتها:

  • آسان‌ترین ، مؤثرترین و بی‌ضررترین راه برای ازبین بردن ریشه موهای زائد بدن
  • با استفاده از کرم موبر دائمی Balea پوستی صاف ، بدون مو، شاداب و جذاب خواهید داشت
  • بدون سوزش و حساسیت و درد
  • زیر قیمت شبکه ها به علت عرضه مستقیم و بدون واسطه
  • گرانتر تر از سایر فروشگاه ها به علت اصلی بودن محصول
  • محصول کشور آلمان و 100%اصلی

    توجه ! توجه !

    لطفا جهت کسب اطلاعات کاملتر و یا سفارش  کرم موبر دائمی Balea محصول کشور آلمان روی لینک خرید کلیک کنید و فرم سفارش را به طورکامل پرکنید. پس از آن فروشنده مربوطه با شما تماس می گیرد و راهنمایی کامل را درباره مشخصات محصول و نحوه دریافت آن و نیز روش استفاده محصول به شما ارائه می دهد.

    نوشتن تلفن همراه و تلفن ثابت لازم است زیرا مذاکره تلفنی طرفین برای خریداری محصول ضروری است