سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/1/19
6:40 عصر

ثبت سایت و وبلاگ شما در فهرست سایتهای ایرانی

بدست سایت تجارت الکترونیک من در دسته تبادل لینک، افزایش رنک، افزایش بازدید، ثبت لینک، دایرکتوری، افزایش بازدیدکننده های هدفدار سایت، ثبت وبلاگ

شما می توانید سایت خود را در دایرکتوری بزرگ تجارت الکترونیک من ثبت کنید و به زودی از طریق این دایرکتوری شاهد افزایش بازدیدکننده های هدفدار سایت خود باشید. پس از ثبت سایت، در همان لحظه می توانید لینک سایت خود را در بخش مربوطه مشاهده کنید.

درحال حاضر پیج رنک این سایت 4 می باشد

مقررات ثبت سایت:

1. برای عنوان سایت خود از حروف فارسی استفاده کنید. و از عنوانی استفاده کنید که محتوای سایت شما را بیان کند و از کلماتی نامناسب و نامربوط به محتوای سایتتان هرگز استفاده نکنید.

2. هرگز لینکهای تبلیغاتی مربوط به زیر مجموعه گیری را در این بخش ثبت نکنید.

3. در وارد کردن ایمیل و آدرس وب سایت و گروه مربوطه دقت کنید.

4. سایتهایی که دارای مطالب غیر اخلاقی باشند، پذیرفته نخواهد شد.

5. پس از ثبت سایت، در همان لحظه می توانید لینک سایت خود را در بخش مربوطه مشاهده کنید. لینک سایت شما در 2 روز اول به صورت رایگان در فهرست سایتها قرار داده می شود.

6. ثبت سایت به دو روش امکان پذیر است(در هر دو روش، 2 روز اول رایگان است):

  • روش تبادل لینک

  • روش پرداخت نقدی

7. لینک شما در بازه های زمانی مختلف توسط بخش مدیریت بررسی شده و در صورت مطابقت با مقررات سایت فعال خواهد بود. در غیر این صورت با یک ایمیل از شما درخواست می شود که مجددا اقدام به ثبت سایت خود طبق مقررات سایت نمایید.

8. طریقه ثبت سایت: ابتدا در فرم زیر، نام و نام خانوادگی، تلفن، ایمیل، گروه، عنوان و آدرس اینترنتی سایت خود را وارد کنید. سپس مدت زمان نمایش لینک سایت خود را انتخاب کنید. چنانچه بیش از 2 روز را انتخاب کنید از شما خواسته می شود که یکی از گزینه های تبادل لینک یا پرداخت نقدی را نیز انتخاب کنید. چنانچه روش تبادل لینک را برگزینید لازم است آدرس صفحه ای از سایت خود را که می خواهید لینک تجارت الکترونیک من را با عنوان نگاهی نو به بازاریابی و فروش اینترنتی در آن قرار دهید وارد کنید. اما چنانچه روش پرداخت نقدی را انتخاب کنید مبلغ مربوطه به همراه شماره حسابهای مدیر سایت به شما نشان داده می شود. و نیز فیلدهایی جهت وارد کردن شماره رسید بانکی، تاریخ پرداخت و مبلغ پرداخت شده ظاهر می شود. که پس از واریز مبلغ، لازم است آن فیلدها پر شود.

9. در روش پرداخت نقدی، چنانچه برای مدت زمان نمایش لینک خود، تعداد روزهای بیشتری را انتخاب کنید در محاسبه مبلغ قابل پرداخت، تخفیف بیشتری لحاظ می گردد( با اننخاب روزهای مختلف می توانید مبلغ قابل پرداخت را مشاهده کنید)

10. با توجه به تعداد روزهایی که انتخاب می کنید و بر اساس مقادیر زیر، به لینک شما ستاره اختصاص می یابد. لینکی که ستاره های بیشتر دارد در فهرست سایتها جایگاه بهتری خواهد داشت. نکته مهم: فقط در روش پرداخت نقدی، ستاره لحاظ می شود.

  • کمتر از 60 روز: بدون ستاره

  • بین 60 تا 120 روز: 1 ستاره

  • بین 120 تا 180 روز: 2 ستاره

  • بین 180 تا 240 روز: 3 ستاره

  • بین 240 تا 300 روز 4 ستاره

  • بین 300 تا 360 روز 5 ستاره

11. پس از گذشت مدت زمان انتخابی نمایش لینک، لینک سایت شما به صورت اتوماتیک از فهرست حذف خواهد شد و با یک ایمیل به شما اطلاع داده می شود تا در صورت تمایل مجددا سایت خود را ثبت نمایید.

 برای ثبت وبلاگ ویا سایت خود به آدرس زیر بروید

 

ثبت وبلاگ وسایت    http://www.mytejarat.com/sabtesite.aspx


89/1/19
6:34 عصر

بازاریابی و کسب درآمد

بدست سایت تجارت الکترونیک من در دسته بازاریابی و کسب درآمد

سایت تجارت الکترونیک من یک بازار مجازی بزرگ می باشد که در آن روزانه محصولاتی ویژه، خرید و فروش می شود. بنابراین شما می توانید در سایت تجارت الکترونیک من به خرید یا فروش و یا بازاریابی محصولات گوناگون بپردازید. تجارت الکترونیک من برای شما و در خدمت شماست.

 

 ثبت نام رایگان در این بخش، به صدها محصول برای بازاریابی و کسب درآمد دسترسی خواهید داشت که پاداش بازاریابی برخی از آن محصولات حتی بیشتر از 10 درصد قیمت فروش محصول می باشد. شما می توانید به دلخواه خود، محصولاتی را برای بازاریابی انتخاب کنبد. جهت بازاریابی و کسب درآمد ایده آل همین اکنون اقدام کنید.

 

 

بازاریابی و کسب درآمد: 

شما می توانید در این بخش عضو شده و حساب خود را به  صورت کاملا رایگان فعال نمایید و از روشهای ساده زیر، صاحب یک درآمد ایده آل اینترنتی شوید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت تجارت الکترونیک من شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

2. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی یکی از زیرمجموعه های شما وارد سایت تجارت الکترونیک من شود و یک محصول خرید نماید ده درصد پورسانت محصول به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 4750 ریال به حساب شما افزوده می شود. یعنی اگر زیرمجموعه های کوشایی پیدا کنید بابت فعالیت آنها نیز درآمد کسب می کنید.

3. چنانچه شخصی توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما به سایت تجارت الکترونیک من وارد شده و به بخش ثبت سایت مراجعه کند و لینکی را با روش پرداخت نقدی ثبت نماید هر مبلغی به ما بپردازد 30 درصد آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

4. به ازای هر تبلیغ کننده که به سایت معرفی کنید 50% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک آگهی، 110,000 ریال به سایت پرداخت کند، 50% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

 

لینک ثبت نام    http://www.mytejarat.com/orderwork.aspx


89/1/19
4:55 عصر

عطر ماه تولد پسران فروردین

بدست سایت تجارت الکترونیک من در دسته عطر ماه تولد پسران فروردین



لینک سایت این آگهی



قیمت:  128,000 ریال

خدمات » زیبایی و بهداشت

عطر ماه تولد پسران فروردین

نام محصول: عطر ماه تولد پسران فروردین کد محصول: 1644

کاربرد: محصول جدید و پرطرفدار سال در ایران
قیمت: 128,000 ریال
عطر ماه تولد پسران و دختران ایرونی (انتخاب بر اساس ماه تولد شما) محصول جدید و پرطرفدار سال در ایران معرفی شده بر اساس روانشناسی عطر توضیحات: رایحه : بر اساس ماه تولد شما متفاوت میباشد مبتکر عطر ماه تولد برای اولین بار در ایران برگرفته از بهترین اسانسهای فرانسوی اطلاعات : این عطرها بسیار خوشبو با رایحه ای ترکیبی بر اساس روانشناسی : عطرها , رنگها , گلها , شخصیتها برای هر ماه و بر اساس طالع بینی های: هندی , چینی , ایرانی , مصری , یونانی برای هر ماه و بر اساس عطر های مورد علاقه شخصیتهای معروف جهان متولد هر ماه انتخاب شده است و گلچینی از کمپانیهای معتبر و بزرگ فرانسوی می باشد و به اکسیر آرامش بخش نیز لقب گرفته است. طبق گفته عطر سازان بزرگ جهان این عطرها به تمامی زنان و مردانی که به احساسات خود و همسرشان اهمیت میدهند سفارش شده است و بهترین عطر به عنوان اکسیر آرامش بخش برای تمامی افراد پیش بینی شده است .



برخی از امکانات و قابلیتها:


قدرت خوشبویی :بسیار عالی
(انتخاب بر اساس ماه تولد شما)
محصول جدید و پرطرفدار سال در ایران
معرفی شده بر اساس روانشناسی عطر
متوسط عمر محصول : 6الی 12 ساعت
این محصولات از ترکیبات عطرهای متناسب با سلیقه های افراد متفاوت


روش خرید:برای خرید این محصول بر روی تصویر آگهی کلیک کنید و درصفحه باز شده فرم مربوطه را به طور کامل پر کنید سپس مسئول فروش این کالا با شما تماس میگیرد و پس از تایید شما این محصول برایتان ارسال میشود با تشکراز انتخاب شما


89/1/19
4:53 عصر

دوربین وایرلس دید در شب و ضد آب

بدست سایت تجارت الکترونیک من در دسته دوربین وایرلس دید در شب و ضد آب

نام محصول: دوربین وایرلس دید در شب و ضد آب    کد محصول: 1624

کاربرد: مشاهده یک مکان به صورت نامحسوس از طریق گیرنده تلوزیون یا مانیتور خود
قیمت: 3,800,000 ریال
محصول دوربین وایرلس دید در شب و ضد آب
مدل 2.4GHz Weather-proof
سال،تولید 210
گارانتی 1 سال
قیمت 3,800,000 ریال
بازدید 4

دوربین وایرلس دید در شب و ضد آب 4 کاناله Wireless Security Camera دوربین حفاظتی و امنیتی Wireless Security Camera دارای 2 دوربین وایرلس بسیار قوی با برد 110 متر کاملا ضد آب دارای 4 کانال دید در شب بسیار قوی باگیرنده بسیار قوی کنترلی

دوربین وایرلس دید در شب  و ضد آب

مناسب کنترل: - محوطه حیاط خانه های ویلایی - انبار شرکت ها و کارخانه های - کنترل کارگران خط تولید شرکت ها - و هر جایی که نیاز به نگهبان داشته باشد ....

دوربین وایرلس دید در شب  و ضد آب

* Wireless Security Camera Kit. * Monitor your home and keep your family safe. * Great for small businesses. * Prevent crime. * 2.4GHz colour wireless camera kit. * Compact, strong and discreet design. * Weatherproof design for outdoor and indoor use. * 4 channel available to avoid interference. * Built-in microphone for audio monitoring. * Wall, ceiling or desktop mountable. * 12 built-in infrared lights provide 7m range night vision for 24 hour surveillance. * Infrared lights are automatically activated in dark conditions. * Wireless cameras plug into power and transmits picture and audio to receiver. * Receiver connects to any monitor or TV via AV cable to display picture and audio from cameras.

برخی از امکانات و قابلیتها:

  • دارای 2 دوربین وایرلس بسیار قوی
  • با برد 110 متر
  • کاملا ضد آب
  • دارای 4 کانال
  • دید در شب بسیار قوی
  • * Wireless Security Camera Kit.
  • 2.4GHz colour wireless camera kit
  • Weatherproof design for outdoor and indoor use
  • 4 channel available to avoid interference
  • Receiver connects to any monitor or TV via AV cable to display picture and audio
  • Universal bracket for camera x 2
  • Wireless receiver
  • Remote control

    روش خرید:برای خرید این محصول بر روی تصویر زیر کلیک کنید و درصفحه باز شده فرم مربوطه را به طور کامل پر کنید سپس مسئول فروش این کالا با شما تماس میگیرد و پس از تایید شما این محصول برایتان ارسال میشود با تشکراز انتخاب شما

    sefkharid.jpg              sefkharid.jpg


  • <      1   2   3   4   5   >>   >